April 3, 2014

Subway: Breakfast Advertising Campaign







Here are some ads from the Subway Canada TV campaign on which I designed the backgrounds. Some sets have been adapted to 3D, while keeping my graphic style.
It was great to collaborate on the making of Subway advertisements. It's impressive to know that thousands (maybe millions?) of viewers saw my drawings on the screen.
I only designed the backgrounds. Most of the work was done by the Pascal Blais Studio. It is always a charm to deal with this friendly and professional production company.

Client: Subway®
Production: Pascal Blais Studio / Kbs+
Background Design: Mathieu Beaulieu

--

Voici plusieurs extraits de la campagne télévisuelle de Subway Canada sur lesquelles j'ai fait le design des arrières-plan. Mes décors ont même, quelques fois, été adaptés en 3D, tout en gardant mon style graphique.
C'était génial de collaborer à la conception des publicités de Subway. C'est impressionnant de savoir que des milliers (voir, des millions?) de téléspectateurs on vu mes dessins à l'écran.
Je n'ai que conçu les décors. La majeure partie du travail à été assumée par le Studio Pascal Blais. C'est toujours un charme de faire affaire avec cette sympathique et professionnelle maison de production.

Client: Subway®
Production: Pascal Blais Studio / Kbs+
Design de décors: Mathieu Beaulieu

No comments: